tirsdag 12. april 2011

Den Globale Gane

Den Globale Gane

Jeg har tre viktige redskaper på mitt kjøkken. Det ene er oppvaskmaskinen - det andre er en god kniv - det tredje er en radio. Resten er uvesentligheter. Oppvaskmaskinen hjelper meg med det jeg hater mest, ja nettopp... oppvasken. God kniv er viktig, det vet alle, men hva med radioen? Jo, god underholdning til matlagingen er viktig. Da kommer jeg raskt inn i mitt lille Zen-moment. 

NRK Gull har et matprogram som heter "Den Globale Gane". Inspirerende og morsomt program å følge samtidig som gulrøttene, salaten og potetene skal skrelles, kappes og kuttes. Her tar man for seg de utroligste tema og spørsmål innen matlaging. Har du noen gang tenkt på hva pytt er i "Pytt & Panne"? Per Olav Reinton som er programleder finner ut av sånne ting... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar